شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)؛

تمامی تماشاخانه‌های تهران ۳۰ دی ماه اجرایی ندارند

تئاتر شهر

سینماپرس: تمامی تماشاخانه‌های تهران به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) روز یکشنبه ۳۰ دی ماه اجرایی ندارند.

به گزارش سینماپرس، تماشاخانه‌های تهران به طور جداگانه در پیام‌هایی از تعطیلی روز یکشنبه ۳۰ دی ماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داده‌اند.

طبق این اعلام تئاتر شهر، نوفل‌لوشاتو، شهرزاد، سنگلج، تالار هنر، مستقل، دیوار چهارم و مهرگان به احترام شهادت دخت نبی و به دستور اداره کل هنرهای نمایشی تعطیل می‌باشند.

با اینکه تمامی تماشاخانه‌های تهران به دستور اداره کل هنرهای نمایشی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، روز یکشنبه اجرایی نخواهند داشت، تماشاخانه ایرانشهر اقدام به بلیت‌فروشی کرده بود.

 روابط عمومی این تماشاخانه در خبری اعلام کرده است روز یکشنبه ۳۰ دی‌ماه هم‌زمان با فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) تماشاخانه ایرانشهر هیچ‌گونه اجرایی ندارد.

 از روز دوشنبه ۱ بهمن‌ماه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی نمایش‌های «کمدی الهی جلد برزخ» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و «نگهبانان» به کارگردانی ملودی آرام نیا به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰و ۲۰ به روی صحنه می‌روند.

همچنین در سالن استاد سمندریان نیز نمایش‌های «وقتی خروس غلط می‌خواند» به کارگردانی علی شمس و «تبرئه» به کارگردانی منیژه محامدی به ترتیب در ساعت‌های۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرای عمومی خود را ادامه می‌دهند.

طبق اطلاعات اعلامی اداره کل هنرهای نمایشی با اینکه بیشتر مناسبت‌های مذهبی در تعطیلی سالن‌ها شامل طرح اذان تا اذان است؛ اما برخی ایام از جمله تاسوعا، عاشورا، شهادت حضرت علی(ع)، امام رضا(ع) و حضرت زهرا(س) شامل تعطیلی کامل است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.